KAKO POBOLJŠATI PAMĆENJE I KONCENTRACIJU?

,,Što više koristite mozak, to imate više mozga za koristiti.”

                                                                                  Nepoznati autor

Slika 1.

PAMTIM DAKLE ŽIVIM

Vjerojatno bi bilo jako lijepo kada bismo pamtili samo sretne dane? No, upravo zbog onih iskustava koja su nam bila veliko iskušenje, danas svjedočimo onoj najboljoj i jedinstvenoj verziji sebe.

Pamćenje bi mogli podijeliti na ono kratkoročno i dugoročno.

Dovoljne količine vitamina D mogli bismo povezati s boljim dugoročnim pamćenjem. Neke američke studije pokazale su da je nedostatak vitamina D povezan s demencijom i Alzheimerovom bolesti.

 

NAŠA PREPORUKA :

1. D3 biane kapi

2. D3 biane sprej

 

Slika 2.

KADA NAŠE PAMĆENJE I ZNANJE POSTAJU NAJVEĆI ALAT

Konstantno težimo tome da sakupimo dovoljnu količinu informacija koje marljivo pospremamo u “datoteke” u mozgu, a koje će nas voditi do raznih osobnih ciljeva i uspjeha.

Tijekom određenih životnih perioda, često si znamo postaviti nekoliko pitanja:

,,Kako poboljšati svoje pamćenje i koncentraciju te time povećati šanse za uspjeh?”

,,Kako se fokusirati?”

,,Kako što više zapamtiti- pohraniti informacija?”

Često odgovor nije tako jednostavan.

Postoji cijeli niz postupaka koji nam može pripomoći da što bolje i više pamtimo te donosimo pametnije zaključke.

 

Zdravi način života najbolja je osnovica kojom bi se trebali povesti.

Čvrste temelje ćemo izgraditi ako uvedemo nekoliko elemenata:

-umjerena tjelesna aktivnost

-dovoljno kvalitetnog sna

-pravilna i uravnotežena prehrana

-vježbanje fokusa i mentalne igre (meditacija, križaljke, šah, brzo čitanje)

-dovoljno sunčeve svjetlosti

-balans između druženja sa drugim ljudima te provođenja vremena sa samim sobom

-određeni dodaci prehrani

 

NAŠA PREPORUKA:

1. Memobiane protect

 

Slika 3.

IMA LI KRAJA PREDNOSTIMA OMEGA-3?

Omega 3 nedvojbeno su pokazala svoje zavidno djelovanje na razvoj mozga i neuroloških funkcija.

Sama gradivna tvar mozga upućuje na važnost njezinog unosa putem hrane ili dodacima prehrani.

Unosite li dovoljno omega-3 prehranom?

Unosom DHA povećavamo mogućnost za bolje pamćenje i učenje.

Preporuka Omega 3 uvelike se odnosi i na trudnice i dojilje, za pravilan razvoj fetusa i zdravlje djece. Kod starijih osoba najviše doprinosi prevenciji neurodegenerativnih bolesti.

Nedostatak esencijalnih masnih kiselina pokazao se ključan i kod djece s poremećajem hiperaktivnosti (ADHD), a koji je dakako povezan s poteškoćama u učenju i ponašanju.

 

NAŠA PREPORUKA:

1. Omegabiane Vegetal DHA, 60 gel kapsula

2. Omegabiane DHA, 80 gel kapsula

Slika 4.

MANJE STRESA, VIŠE KONCENTRACIJE

Važan put za više koncentracije je ujedno smanjenje stresa.

Mineral koji će tonizirati naš organizam i održati fokus uz smanjenje stresa svakako je magnezij.

Dovoljan unos magnezija potiče naše sposobnosti učenja i pamćenja dok istovremeno djeluje protiv stresa i mišićne tenzije.

Poželjno ga je kombinirati s nekim adaptogenim biljkama kako bi njegovo djelovanje imalo još veću moć na kognitivne performance.

 

NAŠA PREPORUKA:

1. Formag, 90 tableta

2. Phytostandard Rhodiola

3. Formag stick 20 vrećica

 

Slika 5.

UKLJUČIMO SE U POZITIVNU ENERGIJU

Postoje dani u kojima se teško uspjevamo fokusirati.

Dani kada smo iscrpljeni uz mnoštvo obaveza na ”to do” listi.

Osjećaj kada nam često ne pomaže niti koja kava viška.

Mozak je vrlo sofisticiran “aparat” kojeg također treba nahraniti.

Bitno je razlučiti čega nam u organizmu nedostaje. Pažljivim osluškivanjem reakcija organizma možemo prepoznati koja puzla nedostaje kako bi slika bila potpuna.

Ako želite pobuditi pozitivnu energiju ili možda poboljšati performanse odabir pada na sastojke koji će pomoći dopaminu, acetilkolinu, seretoninu- pokretačima.

 

NAŠA PREPORUKA :

1. Dynabiane, 60 kapsula

2. Phytostandard Guarana Rodiola

 

Napisala: Ivana Čokljat, stručni suradnik